Dagobert en Caransa op reis

Nasi Goreng en Saté,

Wij hebben ons verwonderd dat er zo weinig ongelukken gebeuren, er zijn 4 miljoen inwoners op Bali maar meer scooters.

Vandaag was het zover, een scooter botste bij ons achter op de auto van de gids. Maar de afhandeling van de schade was apart. Bij ons zou het een schade zijn geweest van +/- € 1500.00.

Wij vroegen hem, hoe heb je dit geregeld, zijn reactie was, het is een goed mens, student, geen geld dus we laten het zo. Onze vraag, en de verzekering dan? Zijn reactie, teveel werk met de verzekering en Politie.

Daarna een bezoek gebracht aan de Tegenungan Waterval: Deze waterval is prachtig gelegen in de natuur, alleen het is een hele klim om hier te komen. Natuurlijk onder de waterval gestaan.

Natuurlijk rond 13.00 uur hetzelfde ritueel, ergens gaan eten, de gids had weer een mooi plekje uitgezocht met uitzicht over de rijstvelden.

Als techneuten wilden we ook graag een garage zien, mooi om te zien, geen hefbrug maar een gat in de grond en oprijblokken van beton, en 10 medewerkers die niks deden, zelfs schone handen en overall?

Als laatste vandaag een bezoek gebracht aan een kruidentuin waar weinig toeristen komen om verschillende soorten koffie en thee te drinken, o.a., de duurste koffie ter wereld, gemaakt van de Kopi loewak keutels, niet te d….Maar nummer 3 was erg lekker, maar waar wordt dit hier in Bali voor gebruikt Kijk maar op de foto)?

Als laatste de Gunung Batur vulkaan die al jaren niet meer actief is. Mooi om te zien, maar dit was het dan ook.....

Kortom een mooie, maar drukke dag.

Liekele

Schitterende foto’s
Een hele andere wereld

Mientje

Wat beleven jullie veel in zo’n korte tijd. Prachtige foto’s!

Yo

Geweldig. Wat er avontuur.

De Hoekies

Wat een geweldige reis maken jullie.
En wat een prachtige omgeving.
Mooie foto's.

Grietje en Fokke

Ik lees elke dag je verhaal. Wat een mooie foto's en nog heel veel plezier.