Dagobert en Caransa op reis

Een rustige dag.

Gisteren, maandag begonnen met een ontbijt, het is meer als een ontbijt, het lijkt wel all inclusieve zoveel is er. Daarna zwemmen en van de zon genieten. Daarna in de middag naar de hoogste toren van Dubai. Het is een hele belevenis, de lift is binnen 1 minuut boven, is te merken aan de oren, gaan dicht zitten.

In Nieuw Zeeland hebben we de zonsondergang niet gezien, nu hebben we gewacht tot 17.30 uur om de zon onder te zien gaan,

Aansluitend eten in het winkel centrum, noem het maar een dorp zo groot. Dit ligt aan een kunstmatig aangelegde vijver/ meer waar elk half uur een fontein in werking gaat en ze muziek laten horen, dit keer Pavarotti. De hoge toren waar we waren geweest, wordt dan ook verlicht. Kortom, alles was wat kosten. Maar als je dan hoort dat het personeel tussen de € 400.00 en de € 500,00 verdiend, is wel een groot contrast met alle luxe die hier te zien is.

Het was een hele belevenis om hier te zijn geweest, en erg blij dit te hebben gezien!! Maar 3 a 4 dagen is genoeg!!

Yolanda

Wat een avontuur mannen. Geweldig! Door de prachtige verhalen en foto's hebben wij het avontuur een beetje kunnen meebeleven. Super. Nu maar heerlijk nagenieten. Welkom thuis.

Bram

Dit reisje helemaal geslaagd volgens mij...
Volgend jaar Zuid Eiland!
Groeten van Bram.