Dagobert en Caransa op reis

Andere wereld en ontspanning

Vandaag zijn we begonnen met het bezoeken van een school, die niet veel leermiddelen hebben. De scholen zijn hier afhankelijk van de overheid en de gaven en gunsten. De school spullen die we hebben meegenomen, waren ze erg blij mee. Daarna ontspanning, met een Quad door de bossen met een aangelegde waterbaan, spectaculair!

Op de terugreis kwamen we ook nog een interieur bedrijf tegen, ook deze bezocht. Als je hier bent, lijkt het of de tijd heeft stil gestaan, geen CNC, computer maar eenvoudige machines. Maar je kunt beter hier in Bali een bedrijf hebben, eens in de 3 jaar moet je belasting betalen. Onze gids is ZZP, hij betaald € 80.00 per jaar ongeacht de inkomsten.

Natuurlijk toen we weer terug in het hotel waren, even zwemmen en ontspannen in het zwembad, het lijkt net of je hier midden in het oerwoud zit

Omdat het de laatste dag met onze gids hier is, gaan we straks samen eten.

Anika

Prachtig verhaal weer! Mooi om te lezen dat de kinderen blij waren met de schoolspullen. Stiekem trots ?

Hans Veluwenkamp

Zo, zo, jullie zijn goed bezig. Dan realiseer je maar weer dat we het in Nederland nog niet zo slecht hebben ?.

Monique

Leuk om mee te reizen